У Києві зросла вартість послуг таксі. Зокрема, з кінця травня базові тарифи на таксі Uklon для різних класів авто зросли в середньому на 14%. А в Bolt середній чек міг зрости на 3-5% протягом літа – при тому, що базові тарифи не змінилися. Серед причин же цього – підвищення попиту і спроби сервісів таксі утримати водіїв.

Про це йдеться в матеріалі Forbes. Зазначається, що також на здорожчання вплинули:

  • Зростання вартості пального.
  • Загальна макроекономічна ситуація.

“Зростання вартості пального і збільшення попиту впливає на бажання таксистів приймати замовлення. Ситуацію загострює й осінній період. Це початок бізнес-сезону, тож користувачі повертаються в місто, часто змінюється погода, погіршується трафік і зростають затори в годину пік. Осінь стимулює людей користуватися таксі замість громадського транспорту, що також впливає на баланс попиту та пропозиції”, – пояснюється в матеріалі.

Водії не хочуть брати дешеві замовлення

Ще один фактор здорожчання – небажання самих таксистів брати невеликі замовлення. Через що, констатується, сервіси змушені змінювати ціни.

“Клієнт може бачити суперпривабливу низьку ціну на екрані застосунку. Але за неї нікуди не поїхати, бо водій не погодиться”, – розповіли автори матеріалу.

Втім, стверджується, за словами експертів, знайомих із тонкощами роботи ринку, іноді підвищення тарифу на 10-15% “навіть стабілізує середню вартість” поїздки. Річ, наголошується, в тому, що:

  • Вищі тарифи стимулюють таксистів братися за поїздки.
  • Відповідно, динамічні коефіцієнти зростають менше.

Як формується вартість поїздки на таксі

Загалом же, зазначають автори матеріалу, вартість поїздки на таксі формується з 2-х факторів. Зокрема:

  • Базового тарифу за 1 км.

Зокрема, в Uklon, зазначається, після кількох етапів підвищення тариф за класом “Стандарт” становить від 15,5 грн за 1 км по місту.

  • Динамічної частини.

На неї, зазначається, впливає кількість активних водіїв і замовлень, затори, дистанція подачі авто, повітряні тривоги, закриті мости, погодні умови тощо. Втім, є й обмеження – ця складова не може перевищувати базовий тариф більш ніж утричі.

“Саме динамічні показники визначають більшу частину фінальної вартості поїздки”, – розповіли в Uklon.

Як повідомляв OBOZ.UA, тим часом, в Україні очікується запуск роботизованих таксі. Однак не раніше, ніж через 3-5 років.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *