Українцям знову надсилають фейкові листи про нібито борги перед “Новою поштою“, щоб змусити відкрити шкідливі вкладення або перейти за фейковими посиланнями. Користувачам радять перевіряти відправника, не відкривати підозрілі листи, увімкнути двофакторну аутентифікацію та видаляти такі повідомлення.
Про це повідомляє “Нова пошта“. Зловмисники надсилають електронні повідомлення з нібито заборгованістю перед компанією, намагаючись налякати користувачів і змусити їх відкрити вкладення або перейти за підозрілими посиланнями.
При цьому ці листи не мають жодного стосунку до офіційної діяльності “Нової пошти” чи будь-якої іншої компанії групи NOVA. Шахраї копіюють логотип компанії, підміняють адресу відправника та додають вигадані суми боргу, щоб створити враження терміновості й змусити людей діяти необачно.
Найчастіше такі листи містять вкладення, які містять шкідливе програмне забезпечення, або посилання на фейкові сайти для збору персональних даних і паролів. Експерти радять дотримуватися простих правил кібербезпеки, щоб не стати жертвою фішингу:
- перевіряйте адресу відправника: листи від Нової пошти надходять тільки з офіційних доменів. Звертайте увагу на помилки в написанні адреси або підозрілі зміни;
- не відкривайте листи від незнайомих відправників і не переходьте за підозрілими посиланнями;
- якщо відкрили підозріле вкладення або перейшли за посиланням, негайно змініть паролі на своїх акаунтах і перевірте активні сесії, завершуючи невідомі;
- квімкніть двофакторну аутентифікацію для електронної пошти, банківських сервісів, месенджерів та інших важливих акаунтів;
- видаляйте підозрілі листи та переміщуйте їх у спам, щоб зменшити ризик повторної атаки та захистити інших користувачів.
Як повідомляв OBOZ.UA раніше, українці отримують від поштових операторів повідомлення із проханням оновити дані для доставки, але безапеляційно вірити цим запитам не слід. Таким чином можуть діяти шахраї, які можуть використати особисту інформацію для крадіжки коштів з банківських карток.
Джерело: OBOZ.UA