Уранці 18 жовтня в найпопулярнішому в Україні інтернет-банкінгу “Приват24” стався технічний збій. Користувачі по всій країні масово повідомляли про технічні проблеми в застосунку.
Під час спроби авторизації більшість клієнтів банку тимчасово бачили сповіщення “Сервер не відповідає”. Проблеми почалися після 8:00 ранку.
Масовий технічний збій
Одночасно у багатьох користувачів, хто намагався здійснити авторизацію в додатку інтернет-банкінгу з’являлося одне й те сповіщення. При цьому в деяких випадках українці писали, що додаток “Приват24” просто не завантажується, тоді як у інших періодично відбувається вхід до застосунку.
Численні повідомлення про технічні проблеми почали з’являтися після 8:00 ранку. Проте вже через деякий час польщувачі інтернет-банкінгу “Приват24” заявили, що проблема з авторизацією у додатку зникла.
Станом на 8:40 ранку вхід до мобільного додатку “Приват24” відбувається без проблем. Також не спостерігається жодних зборів у вебверсії інтернет-банкінгу. Наразі невідомо, із чим була пов’язана технічна проблема.
Раніше повідомлялося, що в Україні клієнти Приват24, які є абонентами Vodafone або lifecell, зможуть користуватися мобільним банком без оплати за мобільний інтернет. Зазначається, що інші користувачі поки що не мають доступу до цієї функції.
Як повідомляв OBOZ.UA раніше, українців, які передають свої банківські картки іншим, вноситимуть до реєстру дроперів, після чого їм обмежать фінансові операції та можуть заблокувати пенсію. Такі заходи вводять для боротьби зі злочинними схемами та фінансовими шахрайствами.
Джерело: OBOZ.UA